Мистецький проект -
вид художньо-творчої діяльності, який потребує самостійного розв’язання проблеми, що обрана, та можливості застосування отриманих результатів у житті. Враховуючи власні уподобання й можливості, оберіть для самостійної роботи тему з будь – якого розділу підручника для індивідуального або групового проекту, який виконуватиме протягом І півріччя.
Етапи виконання проекту
1. Постановка проблеми і визначення типу проекту.
2. Планування і організація роботи.
3. Пошук і опрацювання джерел, підготовка обладнання.
4. Здійснення проекту.
5. Оформлення кінцевих результатів.
6. Проведення презентацій або захист, творчий звіт.
7. Загальна оцінка проекту.
8. Підбиття підсумків.
9.
Обов'язкові розділи проекту:
1. Титульний лист.
2. Анотація проекту.
3. Опис проблеми, на вирішення якої направлений проект.
4. Мета і завдання проекту.
5. Опис діяльності в рамках проекту.
6. Очікувані результати: підсумки заходів, довгострокові результати, зміни, коло осіб, які цими результатами можуть скористатися.
7. Бюджет проекту.
1. Титульний лист.
2. Анотація проекту.
3. Опис проблеми, на вирішення якої направлений проект.
4. Мета і завдання проекту.
5. Опис діяльності в рамках проекту.
6. Очікувані результати: підсумки заходів, довгострокові результати, зміни, коло осіб, які цими результатами можуть скористатися.
7. Бюджет проекту.
КОРИСНІ ПОРАДИ І ПРИКЛАДИ
Проект «Музика епохи модернізму».
Мета: навчитися створювати власні міні-книжки, присвячені тематичним музичним творам;
додавати до назв музичних творів власні малюнки або відшукувати ілюстрації відомих картин, знаходити музичні твори в сучасних обробках та різних видах аранжування.
Очікуваний результат: міні-книжка з ілюстраціями.
Типологія проекту: індивідуальний або груповий, короткотривалий, творчий, музично-образотворчий.
План створення:
В історії музики є безліч музичних творів, створених в епоху модернізму, зокрема інструментальні твори, романси й пісні, опери, балети тощо. Спробуйте, прослухавши музичні твори на уроках і позаурочний час, самостійно підібрати музичні твори різних композиторів і зібрати з них цілу тематичну колекцію. Виготовте з паперу міні-книжечку та розмістіть у ній не тільки назву осіннього музичного твору, а й ілюстрації, підібрані до нього, а також відомості про автора. Спробуйте відшукати до оригіналу музичного твору і його обробку або аранжування. Це буде ваша «музична книжечка», виготовлена власними руками, яка звучатиме мелодіями епохи ХХ століття.
Проект «Музика Давньої Греції,середньовіччя, Відродження».
Мета: навчитись створювати власний щоденник музичних вражень, підбирати ілюстрації та малюнки до творів, фіксувати авторів та виконавців творів, записувати власні музичні враження від прослуханих творів.
Очікуваний результат: щоденник музичних вражень з ілюстраціями.
Типологія проекту: індивідуальний або груповий, творчо-інфомаційний, середньотривалий, музичний.
План створення:
На уроках мистецтва ви слухаєте і вивчаєте твори. Кожен твір або пісня мають не тільки свого творця, а й виконавця. Спробуйте протягом семестру вести власний музичний щоденник. У ньому ви фіксуватимете не тільки назву твору, а й його творця – композитора, виконавця. Найскладнішим вашим завданням буде – створювати стислий змістовний запис – своєрідне есе вражень після прослуховування або виконання музичного твору на уроці і у позаурочний час. За бажанням можете фіксувати поряд з назвою жанр, в якому написаний твір, дещо про інструментальний або вокальний склад виконання тощо. В кінці семестру, без сумніву, ви за своїми враженнями та записами, малюнками або ілюстраціями одразу пригадаєте музику, навіть після завершення навчального року вона буде лунати у вашій пам’яті!
Проект «Туристична агенція. Мистецтво американського культурного регіону».
Мета: навчитись створювати туристичну агенцію, дослідити етапи роботи щодо її створення, шукати інформацію і оформлювати здобуті знання у вигляді туристичних буклетів, плакатів, слоганів, відео-роліків.
Очікуваний результат: туристичний буклет, відео-реклама для туристів, які відвідають Америку.
Типологія проекту: : індивідуальний або груповий, творчо-інфомаційний, середньотривалий, мистецький.
План створення:
1. Розробіть план, що складатиметься з підготовчого та рекламно-реалізаційного («розкручування» і покази) етапів створення реклами кращих зразків мистецтва для туристичної агенції «Мистецтво Америки».
2. Оберіть головні пам’ятки культури минулого і сьогодення цього регіону та упорядкуйте каталог.
3. Придумайте коротку назву туристичної агенції і рекламний вірш (салоган), який яскраво рекламує вашу агенцію.
4. Намалюйте або створіть за допомогою комп’ютера буклет «Перлини Америки» (для туристів).
5. Розробіть план рекламного відео - ролика агенції і створіть короткий рекламний фільм (слайди або відео).
6. Підготуйте розповідь і план презентації туристичної агенції.
7. Виступ перед класом з власним проектом.
Проект «Створюємо власний фільм: від ідеї до результату».
Мета: навчитись створювати власний фільм, дослідити етапи створення кінотворів, фіксувати авторів та виконавців ролей фільмів, записувати власні думки і враження від творів кіномистецтва.
Очікуваний результат: учнівський фільм.
Типологія проекту: індивідуальний або груповий, творчо-інформаційний, середньо тривалий, мистецький.
План створення (поради щодо створення фільму):
1. Розробіть план, що складатиметься з підготовчого (пре-продакшн), знімального (продакшн), монтажно-тонувального (пост-продакшн) та
рекламно-реалізаційного («розкручування» і покази) етапів створення фільму.
2. Врахуйте, що підготовчий етап включає: вибір сценарію, акторів, знімальних об’єктів та набір членів знімальної групи.
3. Знімальний період вимагає максимально ретельного планування організації зйомок і чіткого його дотримання, що дасть можливість скоротити знімальний період до мінімуму.
4. Пост-продакшн передбачає обробку відеоматеріалу після зйомок епізодів фільму, підготовку і виготовлення комп’ютерних об’єктів, редакцію, монтаж, озвучення та обробку матеріалу фільму.
5. Для «розкручування» створеного кінофільму необхідно подбати про рекламну кампанію, яка може включати відео-, аудіо- та друковані матеріали (зокрема, з презентацією кадрів / відеофрагментів з фільму; світлини зі знімального майданчика тощо).
Проект «Карта пам’яток мистецтва Америки, які увійшли до списку обєктів Світової спадщини ЮНЕСКО».
Мета: навчитись створювати карту пам’яток мистецтва Америки, які увійшли до списку обєктів Світової спадщини ЮНЕСКО.
Очікуваний результат: карта пам’яток мистецтва Америки.
Типологія проекту: індивідуальний або груповий, творчо-інформаційний, середньо тривалий, мистецький.
План створення:
1. Відшукайте у мережі Інтернет, підручнику або енциклопедії перелік архітектурних, скульптурних творів Америки, які увійшли до списку обєктів Світової спадщини ЮНЕСКО.
2. Дізнайтеся деталі, цікаву інформацію про обрані пам’ятки культури і запишіть їх у зошит або створіть каталог.
3. Карту можна зобразити власноруч або роздрукувати (розмір довільний).
4. Нанести на карту Америки позначки і підписати пам’ятки мистецтва Америки.
5. Підготувати текст презентації (усної або електронної).
6. Виступ перед класом, презентація власного дослідження.
Немає коментарів:
Дописати коментар