вівторок, 20 листопада 2018 р.

Мистецький проєкт. Поради.

Мистецький проєкт -

вид художньо-творчої діяльності, який потребує самостійного розв’язання проблеми, що обрана, та можливості застосування отриманих результатів у житті. Враховуючи власні уподобання й можливості, оберіть для самостійної роботи тему з будь – якого  розділу підручника  для індивідуального або групового проекту, який виконуватиме протягом І півріччя.


                                Етапи виконання проєкту
1.     Постановка проблеми і визначення типу проєкту.
2.     Планування  і організація роботи.
3.     Пошук і опрацювання джерел, підготовка обладнання.
4.     Здійснення проєкту.
5.     Оформлення кінцевих результатів.
6.     Проведення презентацій або захист, творчий звіт.
7.     Загальна оцінка проєкту.
8.     Підбиття підсумків.
9.      
                                 Обов'язкові розділи проєкту:
1.    Титульний лист.
2.    Анотація проекту.
3.    Опис проблеми, на вирішення якої направлений проєкт.
4.    Мета і завдання проєкту.
5.    Опис діяльності в рамках проєкту.
6.    Очікувані результати: підсумки заходів, довгострокові результати, зміни, коло осіб, які цими результатами можуть скористатися.
7.    Бюджет проєкту.

КОРИСНІ ПОРАДИ І ПРИКЛАДИ


Проєкт «Музика  епохи модернізму».

Мета:  навчитися створювати власні міні-книжки, присвячені тематичним  музичним творам;
додавати до назв музичних творів власні малюнки або відшукувати ілюстрації відомих картин, знаходити музичні твори в сучасних обробках та різних видах аранжування.
 Очікуваний результат: міні-книжка з ілюстраціями.
 Типологія проєкту: індивідуальний або груповий, короткотривалий, творчий, музично-образотворчий.
План створення:
 В історії музики є безліч музичних творів, створених в епоху модернізму, зокрема інструментальні твори, романси й пісні, опери, балети тощо. Спробуйте, прослухавши музичні твори на уроках і позаурочний час,  самостійно підібрати музичні твори різних композиторів і зібрати з них цілу тематичну колекцію. Виготовте з паперу міні-книжечку та розмістіть у ній не тільки назву осіннього музичного твору, а й ілюстрації, підібрані до нього, а також відомості про автора. Спробуйте відшукати до оригіналу музичного твору і його обробку або аранжування. Це буде ваша «музична  книжечка», виготовлена власними руками, яка звучатиме мелодіями епохи ХХ століття.


Проєкт «Музика  Давньої Греції, Середньовіччя, Відродження».

 Мета: навчитись створювати власний щоденник музичних вражень, підбирати ілюстрації та малюнки до творів, фіксувати авторів та виконавців творів, записувати власні музичні враження від прослуханих творів.
 Очікуваний результат: щоденник музичних вражень  з ілюстраціями.
Типологія проєкту: індивідуальний або груповий, творчо-інфомаційний, середньотривалий, музичний.

План створення:
На уроках  мистецтва  ви слухаєте і вивчаєте   твори. Кожен твір або пісня мають не тільки свого творця, а й виконавця. Спробуйте протягом семестру вести власний музичний щоденник. У ньому ви фіксуватимете не тільки назву твору, а й його творця – композитора, виконавця. Найскладнішим вашим завданням буде – створювати стислий змістовний запис – своєрідне есе вражень після прослуховування або виконання музичного твору на уроці і у позаурочний час. За бажанням можете фіксувати поряд з назвою жанр, в якому написаний твір, дещо про інструментальний або вокальний склад виконання тощо. В кінці семестру, без сумніву, ви за своїми враженнями та записами, малюнками або ілюстраціями одразу пригадаєте музику, навіть після завершення навчального року вона буде лунати у вашій пам’яті!



Проєкт «Туристична агенція. Мистецтво американського культурного регіону».
Мета: навчитись створювати туристичну агенцію, дослідити етапи роботи щодо  її створення, шукати інформацію  і оформлювати здобуті знання у вигляді туристичних  буклетів, плакатів, слоганів, відео-роліків.
Очікуваний результат: туристичний буклет, відео-реклама для туристів, які відвідають Америку.
Типологія проєкту: : індивідуальний або груповий, творчо-інфомаційний, середньотривалий, мистецький.

План створення:
1.      Розробіть план, що складатиметься з підготовчого та рекламно-реалізаційного («розкручування» і покази) етапів створення  реклами кращих зразків мистецтва для туристичної агенції «Мистецтво Америки».
2.      Оберіть головні пам’ятки культури минулого і сьогодення цього регіону та упорядкуйте каталог.
3.      Придумайте  коротку  назву туристичної агенції  і  рекламний вірш (салоган), який яскраво рекламує вашу агенцію.
4.      Намалюйте або створіть  за допомогою комп’ютера буклет «Перлини Америки» (для туристів).
5.      Розробіть план рекламного відео - ролика агенції і створіть  короткий рекламний  фільм (слайди або відео).
6.      Підготуйте розповідь і план презентації туристичної агенції.
7.      Виступ перед класом з власним проєтом.



Проєкт «Створюємо власний фільм: від ідеї до результату».
Мета: навчитись створювати власний фільм, дослідити етапи створення кінотворів, фіксувати авторів та виконавців ролей фільмів, записувати власні думки і  враження від творів кіномистецтва.
Очікуваний результат: учнівський фільм.
Типологія проєкту: індивідуальний або груповий, творчо-інформаційний, середньо тривалий, мистецький.

План створення (поради щодо створення фільму):

1.      Розробіть план, що складатиметься з підготовчого (пре-продакшн), знімального (продакшн), монтажно-тонувального (пост-продакшн) та
рекламно-реалізаційного («розкручування» і покази) етапів створення фільму.
2.       Врахуйте, що підготовчий етап включає: вибір сценарію, акторів, знімальних об’єктів та набір членів знімальної групи.
3.       Знімальний період вимагає максимально ретельного планування організації зйомок і чіткого його дотримання, що дасть можливість скоротити знімальний період до мінімуму.
4.       Пост-продакшн передбачає обробку відеоматеріалу після зйомок епізодів фільму, підготовку і виготовлення комп’ютерних об’єктів, редакцію, монтаж, озвучення та обробку матеріалу фільму.
5.       Для «розкручування» створеного кінофільму необхідно подбати про рекламну кампанію, яка може включати відео-, аудіо- та друковані матеріали (зокрема, з презентацією кадрів / відеофрагментів з фільму; світлини зі знімального майданчика тощо).

Проєкт «Карта пам’яток мистецтва Америки, які увійшли до списку обєктів Світової спадщини ЮНЕСКО».
Мета: навчитись створювати карту пам’яток  мистецтва  Америки, які увійшли до списку обєктів Світової спадщини ЮНЕСКО.
Очікуваний результат: карта пам’яток мистецтва Америки.
Типологія проєкту: індивідуальний або груповий, творчо-інформаційний, середньо тривалий, мистецький.
План створення:
1.     Відшукайте  у мережі Інтернет, підручнику або енциклопедії перелік архітектурних, скульптурних творів Америки, які увійшли до списку обєктів Світової спадщини ЮНЕСКО.
2.     Дізнайтеся деталі,  цікаву інформацію про обрані пам’ятки культури і запишіть їх  у зошит або створіть каталог.
3.     Карту можна зобразити власноруч або роздрукувати (розмір довільний).
4.     Нанести на карту Америки  позначки і підписати пам’ятки мистецтва Америки.
5.     Підготувати текст презентації (усної або електронної).


6.     Виступ перед класом, презентація власного дослідження.

Немає коментарів:

Дописати коментар

10 КЛАС. Музичне мистецтво Індійського культурного регіону

Музичне мистецтво Індійського культурного регіону. Ст.77-78 прочитати та виконати творче завдання:  прослухати виконання на ситарі (Рав...